h1

HOLA EX-ALUMNES!

28 gener 2009

Ara que celebraré el meu 50è aniversari, permeteu que us adreci unes paraules, amb la nostàlgia pròpia de recordar els temps passats i també amb l’alegria de retrobar-me amb tots vosaltres.

Ben segur que els que avui sou ex-alumnes, ahir éreu els nens i nenes que cada dia veníeu a passar una colla d’hores aquí, a les classes, per a estudiar i aprendre i també al pati jugant i fent una pila d’amics i amigues.

I ara, molts veniu com a pares i mares (o avis i àvies), a acompanyar els vostres fills/es i són ells els que es queden aquí, amb mi, estudiant, aprenent, fent amics i amigues, …

Sóc la mateixa escola, ara amb 50 anys complerts, i quantes diferències que hi ha entre el que fèieu abans i el que es fa ara! O potser no tantes!

Excursions, sortides, competicions, activitats extraescolars, …. quins records us porten?  Quina és la que recordes amb més il·lusió? Per algun motiu especial? Hi participàveu tots?

Motxilles, xandalls, bates, material escolar, esmorzars a l’escola, cançons, estufa, … Eren com els d’ara?

Quants cursos han passat! Cada promoció tenia la seva “gràcia”, el seu tarannà, i cada alumne també. Sempre hi ha però, anècdotes i situacions que queden a la memòria de tots.

Jo, ara que estic fent memòria de tots els anys passats, tinc ganes de retrobar-me d’alguna manera amb tots vosaltres, i m’agradaria fer-ho compartint junts els records i vivències que teniu de l’època d’escola, per mitjà de fotografies i/o comentaris a la pàgina web de l’escola.

Au vinga, no tingueu mandra, animeu-vos i posem-nos en contacte. Jo, l’escola, l’edifici cinquentenari sóc al mateix lloc de sempre i us espero. Espero les vostres aportacions.

Podeu escriure alguna cosa directament aquí sota (en l’apartat “deixa un comentari”) o si us estimeu més,podeu adreçar-vos a l’equip directiu, per exemple, o a la junta de l’AMPA.

Una abraçada

L’escola de l’edifici de la plaça.

Deixa un comentari